I only wished to be something beautiful through my music… Through my silent devotion… ~ Nightwish, Oceal Soul ~

Είμαι απλά μια έφηβη, με μεγάλες αγάπες όμως. Μία από αυτές είναι η Ιαπωνία. Πολλές φορές ονειρεύομαι να ζήσω εκεί –Τόκιο: Η πόλη των ονείρων μου –Μ' αρέσει η ιαπωνική μουσική, οι ιαπωνικές σειρές, η ιαπωνική κουλτούρα και είπα να μοιραστώ αυτήν την αγάπη μαζί σας όπως και ότι άλλο εγώ θεωρώ όμορφο… Εκτός αυτού όμως εδώ θα δεις και πράγματα που με ενοχλούν καθώς και την γνώμη μου για ότι συμβαίνει γύρω μας που με επηρεάζει.

Τετάρτη 10 Αυγούστου 2011

Oguri Shun

Καταρχάς... Έτσι για να έχετε και μια εικόνα ο Oguri Shun είναι το παιδί στις επόμενες φωτογραφίες (τον έχω δείξει και σε ένα από τα daily picture posts)









Τι άλλο... Λοιπόν, γεννήθηκε το 1982, 26 Δεκεμβρίου (α εδώ κοντά έχει γενέθλια δηλαδή - ίδια μέρα με τον παιδικό μου "έρωτα"  ;p ) στο Τόκυο. Τώρα... Εγώ για ηθοποιό τον είχα, αν ρίξετε μια ματιά εδώ DramaWiki - Oguri Shun   λέει και σκηνοθέτης και seiyu, που ουσιαστικά σημαίνει και πως δίνει την φωνή του σε χαρακτήρες anime (κάτι σαν comics αλλά καμία σχέση). Εγώ αυτό πάντος, δεν το ήξερα. Nevermind. Ξεκίνησε την καριέρα του μικρούλης, 13 χρονών. Εγώ πρώτη φορά τον είδα στη σειρά Gokusen η οποία γυρίστηκε το 2002. Μετά από τρία χρόνια, το 2005, ο Shun έγινε διάσημος πρωταγωνιστώντας στη σειρά Hana Yori Dango. Ακόμα περισσότερο εντυπωσίασε στη σειρά Hanazakari no Kimitachi e (να την λέτε Hana Kimi για συντομία). Και μόλις το 2009 γυρίστηκε το Tokyo Dogs   όπου εγώ τον θαύμασα για άλλη μια φορά. Επίσης τον είδα στις ταινίες Crows Zero I & II.  Βέβαια έχει γυρίσει πολύ περισσότερες ταινίες και σειρές, απλά εγώ έχω δει μόνο αυτές.
 Αυτά για τον Oguri Shun. Αν και υπήρχαν φήμες που τον ήθελαν να παντρεύεται φέτος το καλοκαίρι εγώ δεν έμαθα κάτι. Με αυτή την κοπελίτσα (κούκλα είναι), Yamada Yu.


Άντε η ώρα η καλή xD και αν ήδη παντρεύτηκαν και γω δε το΄μαθαν να ζήσουν και κάνουν κουκλιά και ταλαντούχους απογόνους σαν τους ίδιους :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου